Egy magyar evangélikus keresztyén NET misszionárius információi * garainyh.hu

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

Luther imádsága

2024. március 13. - Andreas

Luther Márton imádsága

Mindenható Istenem!

Te Fiadat adtad nekünk, s Vele együtt mindent megadtál, ez a Te legelső ajándékod tartson meg minket mindenkor. Bizony gyakran bukunk el, és igen gyakran vétkezünk: gondolatban, szóban és cselekedetben, ez teszi tönkre örömünket... Téged kérünk, mégis maradj velünk. Te maradj Istenünk, légy barátságos és hosszútűrő, hogy a Szentlélek békéjében és örömében megtartassunk. Ámen. 

Luther Márton

https://www.garainyh.hu/wordtar2/Luther%20Marton%20irasai/Reformatori%20iratok/Luther%20Marton%20bunvallo%20imadsaga.rtf

Luther rózsa

 <><

HONLAPOM TARTALMA:        EGYEDÜL     KRISZTUS!

ÉLETEM VEZÉRIGÉJE:           NE FÉLJ!   ***   Ti ne féljetek!

„Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.” (Ézsaiás 41,10)

(Új protestáns fordítás, 1990.)
... és az én igazságomnak jobb
karjával támogatlak tégedet.”

(Vizsolyi Biblia, 1590.)

 ...sőt az ÚR JÉZUS KRISZTUS a te Támogatód - Aki az Isten jobbján van... (G. A. személyes értelmezése és hitvallása szerint)

https://www.garainyh.hu/wordtar2/wordtar2.php?d=Lelekepito+irasok%2FGarai+Andras+irasai

Garai András evangélikus keresztyén személyes honlapja

A bejegyzés trackback címe:

https://garainyh.blog.hu/api/trackback/id/tr1918070158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása