Egy magyar evangélikus keresztyén NET misszionárius információi * garainyh.hu

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

CANTATE! "Énekeljetek az Úrnak új éneket" (Zsolt 98,1)

2019. május 19. - Andreas

Íme, egy új ének, felkészítésül a mennyei dicséretekre:

139. Fenn a mennyben az Úr

[Nyomtatható változat (PDF)]

1.

Fenn a Mennyben az Úr minden győztesnek ád,
Aki Krisztussal járt, s Benne hitt,
Aranyból koronát, fehér égi ruhát,
S hárfa húrjait pengethetik.
Igen, ott minden kész, igen, ott minden kész,
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog, véghetetlen öröm vár odafenn,
Krisztusért én is elnyerhetem.

2.

Vígan lépkedünk színarany utcákon át,
Halljuk angyalok dicséretét.
Szemünk láthatja Krisztus szent ábrázatát,
Aki vért ontott bűneinkért.
Igen, ott minden kész, igen, ott minden kész,
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog, véghetetlen öröm vár odafenn,
Krisztusért én is elnyerhetem.

3.

Élet forrása kínálja élő vizét,
Tiszta, hűs vizét bőségesen.
Fényt az Úr maga áraszt és hint szerteszét,
Halál nem lesz ott, éjszaka sem.
Igen, ott minden kész, igen, ott minden kész,
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog, véghetetlen öröm vár odafenn,
Krisztusért én is elnyerhetem.

4.

Minden gyötrelmet, bánatot elfeledünk,
Ha Ő bennünket keblére von.
Krisztus szívére hajthatjuk fáradt fejünk,
Nála béke vár és nyugalom.
Igen, ott minden kész, igen, ott minden kész,
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog, véghetetlen öröm vár odafenn,
Krisztusért én is elnyerhetem.

Fordító: F. S.

Dallam: Finn dallam

Forrás: https://kispest.lutheran.hu/eke/enekeskonyv/web2/index.html

Képtalálat a következőre: „*hárfa*”

A bejegyzés trackback címe:

https://garainyh.blog.hu/api/trackback/id/tr8714830592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása