Egy magyar evangélikus keresztyén NET misszionárius információi * garainyh.hu

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

GARAI ANDRÁS WEBNAPLÓJA

Az Útmutató éves vezérigéje minden hónapban

2022. január 01. - Andreas

A 2022. év Útmutató igéje: Jézus Krisztus mondja:

„Aki énhozzám jön, azt én nem küldöm el.” (Jn 6,37b)

 

Az Úr Jézus hív és vár mindenkit; az év minden havában hangzik szava az evangéliumokban:

  1. ESZTENDŐ * „Akit nekem ad az Atya, az mind énhozzám jön, és aki énhozzám jön, azt én nem küldöm el;” (Jn 6,37)

JANUÁR * „Így szólt hozzájuk: Jöjjetek utánam, és én emberhalászokká teszlek titeket.” (Mt 4,19)

FEBRUÁR * Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.” (Mt 11,28)

MÁRCIUS * „De Jézus ezt mondta: Engedjétek e kisgyermekeket, és ne akadályozzátok őket, hogy hozzám jöjjenek, mert ilyeneké a mennyek országa.” (Mt 19,14)

ÁPRILIS * „Ő pedig így szólt hozzájuk: Jöjjetek velem, csak ti magatok egy lakatlan helyre, és pihenjetek meg egy kissé! Mert olyan sokan mentek hozzá, hogy még enni sem volt idejük.” (Mk 6,31)

MÁJUS * „Megmutatom nektek, kihez hasonló az, aki hozzám jön, hallja beszédeimet, és cselekszi azokat.” (Lk 6,47)

JÚNIUS * „Ha valaki hozzám jön, de nem gyűlöli meg apját, anyját, feleségét, gyermekeit, testvéreit, sőt még a saját lelkét is, az nem lehet az én tanítványom.” (Lk 14,26)

JÚLIUS * „Ti azért kutatjátok az Írásokat, mert azt gondoljátok, hogy azokban van az örök életetek: pedig azok rólam tesznek bizonyságot, és mégsem akartok hozzám jönni, hogy életetek legyen.” (Jn 5,39-40)

AUGUSZTUS * „Jézus azt mondta nekik: Én vagyok az élet kenyere: aki énhozzám jön, nem éhezik meg, és aki énbennem hisz, nem szomjazik meg soha.” (Jn 6,35)

SZEPTEMBER * „Senki sem jöhet énhozzám, ha nem vonzza őt az Atya, aki elküldött engem. Én pedig feltámasztom azt az utolsó napon.” (Jn 6,44)

OKTÓBER * „Aki az Atyára hallgatott, és tőle tanult, az mind énhozzám jön.” (Jn 6,45)

NOVEMBER * „És így folytatta: Ezért mondtam nektek, hogy senki sem jöhet hozzám, ha nem adta meg ezt neki az Atya.” (Jn 6,65)

DECEMBER * „Az ünnep utolsó nagy napján felállt Jézus, és így kiáltott: Ha valaki szomjazik, jöjjön hozzám, és igyék!” (Jn 7,37)

 

Forrás: RÚF https://abibliamindenkie.hu/uj

Összeállította: Garai András

<><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><   <><

A bejegyzés trackback címe:

https://garainyh.blog.hu/api/trackback/id/tr6316783858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása